Irma & Vide


Modeller: Irma och Vide Fotograf: Jag

Haha tyckte bildserien med alla bilder blev lite rolig :). Satt och försökte välja ut vilka av dessa bilderna jag skulle redigera sen konstaterade jag att jag tog alla istället för det var så svårt att välja och det blir ganska roligt att ha bilderna som en serie :).
Igår var jag supereffektiv och redigerade och brände 4 cd skivor med bilder så idag är det leverans som gäller och nu har jag faktiskt inget som ligger på lager och ska redigeras fram tills söndag. Då har jag två fotograferingar och för lite omväxling så är det inte någon barn fotografering utan en djurfotografering och en syskonfotografering. Hade en syskonfotografering igår också, lägger kanske upp något från det i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback