Julklappar! :)


Den extremt söta jultjejen Smilla och vår morfar som "coola tomten".

Jag tror folk vet att jag ääälskar strumpor o vantar och sånna saker för har fått 3par strumpor(varav två hemstickade) 3par vantar och ett par mystofflor. Jag har också fått:
  • Massor av kläder
  • Underkläder
  • Påslakan
  • Necessär
  • Duschkrämer
  • Småplock till studion
  • Pyjamas
  • Presentkort på H&M
  • & sist men inte minst tillräckligt med pengar så att jag kan beställa min studiobakgrund med stativ till, ÄNTLIGEN! :)

Sen har jag lite julklappar kvar också så julen är inte slut än, förhoppningsvis kommer faster med familj på annandagen och sen har jag ju inte öppnat Andreas julklapp än.
Nu har vi gjort klart vår ganska nya jultradition att spela poker, kom två ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback