Rasmus


Modell: Rasmus Fotograf: Jag

Är bobbycaren han håller ipå bilden, fick massor av roliga bilder på han och den,
en riktig bilmeck tror jag det blir av den killen.

Oj, har visst inte uppdaterat här på länge men har inte haft tid i morgon måste ALLT vara klart inför utställningen som börjar på måndag för i helgen ska jag iväg på kryssning med Andreas så kommer tillbaka därifrån sent på söndag.
Nu ska jag stressa vidare, ne då det är nog ganska lugnt hoppas jag måste ju gå och lägga mig någon gång med, hoppas att tågen går som de ska i morgon bara.

Velar lite på vad jag ska packa med till kryssningen sen...
Kamera eller inte? 
o då menar jag den "lilla" kameran fast den inte är ju inte så liten egentligen men den äldre av dom då.

Kommentarer
Postat av: hanna b

sv: Tack för kommentaren på Sevals bilder! Och ja, jag tror det var första gången hon plåtat och ändå posade som om hon inte sysslat med annat. ;)



Vad är det för kryssning du ska på? Vi var på kryssning igår, hehe, det var kul men massor av fyllos. ;)

2010-12-03 @ 09:18:15
URL: http://hannabjorkstedt.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vilken fin bild du fångade på grabben min! Ser fram emot att se resten av bilderna :-)

2010-12-10 @ 00:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback