Produktfoto

Nuuu är jag betydligt fattigare än jag var nyss, jag beställde precis lite saker till studion! :) Vad får ni se när det kommit, eller rättare sagt när jag kommer hem från Uppsala eftersom jag troligen inte är hemma när det kommer.
Hittade även ett ljustält på mellandagsrea som jag blev lite smått intresserad men det var lite litet så blev lite osäker så när jag ändå hade en fotografering i studion idag så testade jag att ta lite foton på min kamerautrustning med de blixtarna jag redan har och två kapaskivor. Konstaterade då att jag inte behöver lägga ner pengar på ett ljustält, i alla fall inte nu det kan vara framtida projekt kanske. Är hyfsat nöjd med det resultatet jag fick idag, på denna bilden är min "lilla" kamera Canon Powershot s5 is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback