Utställning "Det Första Året" Tranås stadsbibliotek 6/12 - 27/12



Nuu är jag färdig med utställningen! :) Ni får gärna komma och titta hur mycket ni vill, flera gånger om och glöm inte att skriva något i gästboken.
Utställningen är i Tranås stadsbibliotek 6/12 - 27/12 fram tills jul alltså sen plockar jag ner den måndagen efter julafton. Den 11/12 (på lördag) kommer jag befinna mig på biblioteket lite under dagen om ni har några frågor eller så. Annars så är det ju bara att maila/ringa.
Utställningen består av bilder på barn mellan 0-1år och därför döpte ja den till "Det Första Året", hoppas att ni kommer och tittar! :D

Kommentarer
Postat av: D A H L È N

super kul juh! :)

2010-12-07 @ 10:44:08
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback