Att prata i nattmössan....

Haha de e så kul att vara vaken när andreas sover ibland... Igår var jag vaken och satt vid datorn medans Andreas sov eftersom han jobbar så lägger han sig tidigt. Helt plötsligt börjar han bara prata massa i sömnen och det är ju inte första gången de händer. Såhär lät det igår:

A- Om du ändå skulle klara
S- Klara?
A- Ja, klara de
S- Klara vadå?
A- Ja, jag vet inte hur jag ka förklara. Skriva uppsatser som är kortare...
S- Ska jag klara att skriva kortare uppsatser?
A- Ja?
S- Varför skulle jag klara det?
A- Jag vet inte godnatt

Hahaha, mycket givande samtal eller vad säger ni?
Får se om han har någn förklaring till de hela när han kommer hem från jobbet, om han kommer ihåg något. =P

Aja, i morron blir det i alla fall dra in till stan(Uppsala) och träffa Bellis, så ska vi fota lite också, skojj skojj! Hoppas att det inte är översnöat där vi ska vara bara.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha sånt där är så roligt när det händer! :D

2010-02-24 @ 16:18:23
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback