Helgen


Bilderna har inte med inlägget att göra utan är på hotellet scandic i lkpg, tog dom när vi höll på med en fotouppgift i skolan.


Denna helgen har väl inte blivit riktigt som det var tänkt... I fredags så kom Andreas till lkpg så shoppade jag lite kläder sen åkte vi hem :). Och sen på lördagen skulle vi åkt skidor eller jag skulle åkt snowboard men kvällen innan så hade Smilla(lillasyster) spytt så vi ville inte vara hos mamma och bli smittade utan är hos pappa.
Det gjorde iaf så det inte blev någon åkning i backen för vår del utan vi tänkte åka skriskor istället men det fungerade ju inte heller eftersom det är så mycket snö på isen nu så går det knappt att åka.
Så gårdagen spenderades en sund på stan där jag bland annat köpta lite fotopapper och sen var vi hemma och myste hela kvällen och var ute med hunden. Ibland är det grymt mysigt att bara ta del lugnt också!
Men nu ska jag nog väcka pojkvännen så vi kan äta frukost. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback