Snö, snö, snö...


Bilden är tagen mars-09 i bydalen.

Idag är jag lite sur på dehär vädret =/ Vi skulle egentligen varit i kisa i tolvmannabacken och åkt snowboard nu. Men pågrund av att det är typ snöstorm så ska vi hålla oss inne. Surt, surt! :(
Igår var dock roligare, när jag kom hem bakade jag och Smilla(kommer bilder när de e klara inte lagt på nån frosting än eftersom vi ska ha dem på söndag) och sen på kvällen ringde lite sommenbor och tjatade på att jag skulle komma till grannen. Efter lite övertalning bytte jag pyjamasbyxorna mot jeans och drog dit, GRYMT kul att träffa alla, länge sen!

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: jag hoppas att jag vinner =)

2010-02-20 @ 12:49:00
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback