Älg på besök

Igår var det djurpark här utanför huset så min kamera fick jobba och mina fingrar frysa eftersom jag såklart inte hittade några vantar. Först kom den stora älgen vi har här utanför sen lite senare så kom en älg ko på andra sidan av huset "där är han igen men han har inga horn? Hmm, oj de är två!" Så efter att ha fotat dom två så hade det blivit mörkt så fotade inte de andra djuren som kom. Efter älgarna kom det en hare skuttandes precis utanför och lite senare såg vi rådjur vid grannens trädgård... Haha djurparken sommen? Och ja jag bor inte i en stad men de e ju inte på landet jag bor!
Här kommer lite bilder på den största älgen, de e inte allt för skarpa men de är ett ganska stort djur och jag stod bara några meter bort... Då får mn vara ostadig på handen ;).
Älskar första bilden när han har halkat till titta var hans ben är =P.




Kommentarer
Postat av: fridah

tänk om man kunde rida på den älgen. fan vad kul det skulle vara. hålla i sig i hornen, eller öronen. grymt. häftigt att du var så nära den förresten :)

2010-01-10 @ 17:58:50
Postat av: Malin

Haha fränt! :D

2010-01-10 @ 19:13:30
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback