Lite bilder från uppsala

Här är lite bilder från när jag varit i uppsala under lovet. Dock inte tagit så jättemycket bilder men lite har jag ju iaf ;)

Andreas kastar pil på sin digitala piltavla som han fick av mig i julklapp/födelsedagspresent, han har oxå på sig muppkepsen han fick av mor i julklapp. ;)

Nyår har jag INGA!? bilder ifrån vet inte någon som har det heller men det kommer väl fram om jag hittar några. Dagen efter nyår var det iaf dags att göra smörgåstårta till andreas födelsedag.

2a januari fyllde Andreas 21 och då fick han bland annat en kamera av hans bror. 3e januarivar vi på Innebandytunering där andreas lag kom tvåa var kul att se han spela inte sätt de tidigare. De var grymt duktiga.

Haha är kär i mina sexiga rynkor i pannan asså ;). I måndags så var jag med Emelie och Bellis på stan och shoppade loss. Såklart gjorde vi en sån grej som vi gjorde i sommras. Provade flummiga kläder som vi aldrig skulle ha i verkligheten. Alltid kul med de tjejerna <3

I måndags kväll var vi hos Tina och Micke och körde Wii med dansmatta och käkade tacos grymt kul. I tisdags var det sedan Avatar och i onsdags var det en sväng till stan och sen slappa och mysa som gällde hela dagen. Och igår åkte jag ju hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback