Träningstjejen!?

Haha jag har börjat med något som jag nog aldrig gjort tidigare, inte seriöst och på senaste tiden iaf. I söndags köpte jag och Fridah träningskort och då var vi på zumba och idag har jag varit på bodytoning. Det är faktiskt riktigt kul att träna när man bara tar sig tid att göra de... Aja vi får väl se hur länge detta håller i sig men ska iaf hinna fylla i minst ett 10-kort innan sommaren har jag bestämt!

Håller på med en hemsida därför jag är lite osocial här, får väl se hur resultatet blir sen kanske blir klar i helgen om det inte är för mycket plugg innan dess =P.

Kommentarer
Postat av: Morbror Lasse

Go Girl Go! Träna ! :)

2010-01-20 @ 23:44:39
URL: http://lasseochnoy.blogspot.com/
Postat av: fridah

säger desamma! fy skäms på oss om inte alla 10 rutorna är ifyllda tills sommarn. fast, det kommer dom ju bli. såklart. vad annars.

2010-01-21 @ 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback