Raceweek + lite priser

Har nyligen kommit hem från raceweek och lägger in bilder för att få ett tomt minneskort tills imorgon men ska snart krypa ner under täcket för imorgon är det ingen vanlig dag... ;) I morgon ska mamma gifta sig! :) Sen blir det Öland på måndag så hinner nog inte skriva så mycket på ett tag.
Här är lite priser jag gjort iordning för att göra lite reklam på konstrakan i allafall en ordentlig prislista kommer sen när jag har lite mer tid
 

Porträtt - 250;-
Porträtt i studio - 300;-
Bröllop/dop m.m. från - 400;-


Btw. Är ju kunligt besök på kullen nu och måste erkänna att jag är lite sotis på Sofia och Steffi som nog får kramas med prinsen i helgen men men, finalen är min då ;) Haha måste säga att han är minst lika snygg i verkligheten som på bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback