Update

Nu sitter jag på väg hem från Andreas. Hade hoppats på att kunna skriva "JAG FLYTTAR TILL UPPSALA I HÖST" men det är inte säkert och ser inte så jätte ljust ut nu :( Men hoppas verkligen att det fungerar och jag får gå sista året på GUC. Visst skulle jag kunna gå kvar men inte så kul att får höra att man visst inte går en fullt ut media linje och att vi har 14 veckor för lite praktik. 
Har i alla fall shoppat lite böcker och en varmchoklad till bussresan(bilden) fast chokladen hann ta slut långt innan men sååå gott är det med chokladsås och grädde i! :) Ska komma lite seriösare bilder här snart. Hade tänkt att redigera lite nu på bussen men det är i princip omöjligt ser knappt var jag skriver. Har iaf tagit lite bilder på syster och sen har jag ju inte lagt upp bilder från förra racet än.
Veckan blir ganska skön tror jag. Imorron är det skola och lite avslutning med media, på torsdag ska jag testa att jobba lite i en fotobutik i Tranås, på fredag är de skolavslutning och på lördag åker vi till KISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback