Well well..


Smilla x2 Vet att de är överexponerade och har mycket kontrast men innan ni klagas så ska jag säga att det är faktiskt är gjort väldigt mycket med flit. Ibland gillar man att överdriva.

(Klicka för att se större)


Känner att jag inte är så jättebra på att uppdatera här men men det kommer väl lite i perioder. ;) Idag har jag iaf jobbat lite extra på fotoshopen i Tranås och har bland annat lärt mig ta id-foton, skitenkelt juh. Redan i morgon bär det visst av till Uppsala sen så åker jag till Stockholm på lördag och möter upp sommenfolket där är det lite shopping och kiss som gäller! :)
Har börjat planera lite inför konstrakan nu också och sen har jag fått fler besked från Uppsala och ser ut som att det är helt klart att jag kan flytta från skolans sida. Nu är det bara velmajan Sara som ska bestämma sig och boende som ska fixas.

Kommentarer
Postat av: Neha

Fina bilder, jag gillar när det är lite överexponerat

2010-06-11 @ 23:34:10
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag älskar iaf dina kontrastbilder! =D

2010-06-21 @ 21:07:52
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback