Custom Motor Show påskhelgen 2010

Yey nu är det klart att jag och Andreas ska jobba på elmia i år! :) 2007 jobbade jag också där och det var så jag kom in i hela racing grejen så det ska bli GRYMT kul att komma dit och jobba igen. Vet inte riktigt vad jag ska göra där men gissar på att det är dela ut information om SSK som gäller. Ser i alla fall fram emot de, sen efter det så är det nästan dags att hela racingsäsongen sätter igång, LÄNGTAR. :)
När vi jobbade på Elmia -07 var bossebildoktor var en av de "kändisar" vi hälsade på en annan var Russ Swift som helt klart är GRYM(!) speciellt när han "dansar" med sin bil, sök på han på youtube så får ni se. Marie fick åka med han på en show, vi andra hade säkert också fått om vi hade vågat och frågat. Ångrar att man inte gjorde de men var väl för feg eller något. Är det något sånt detta året ska jag helt klart passa på.


Lite bilder från Elmia -07.
Första bilden är det Catta, Bossebildoktor, Jag och Marie
Andra bilden är det jag, Marie och Catta. Jag ser lite trött ut, det blev man när man var där med tanke på att vi var där redan från måndagen och hjälpte till att bygga upp montrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback