Tv-nörden


Foto är på Rachel och är inte taget av mig

Oooho nu har ett av mina favoritprogram börjat. Top modell, det enda riktigt tjejiga programmet jag följer. Har redan fått en favorittjej som kanske inte gjorde bäst ifrån sig på bilder/catwalk idag men som jag garanterat skulle vilja fota. Rachel Echelberger, älskar hennes läppar och ögon.
En annan sak jag gillar i år är att det är top modell för korta personer. Rebecka(klicka för att se några bilder) som jag fotar tycker många att hon ser lång ut men hon är egentligen ganska kort, i min längd ungefär och jag är bara 1m 59,5cm. Den där 0,5cm är viktig ska ni veta. ;) I morron kommer nog lite mer bilder på Erika och sen ska jag be Ida fota mig och mitt "nya hår" om vi får ha studion i morron, nån som vet? Hoppas de iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback