Syttende mai 2010


Canon EOS 450D, Sigma 70-300 f4-5,6 APO DG Macro
s1/320 f6,3 ISO 400

Haha ja, rubriken är på norska. Måste ju öva för nu träffar jag ju snart lite norrmän igen ;) Ne men det är ju Norges nationaldag idag tror jag har bättre koll på deras än vår, 6 juni? Orkar inte googla antar att ni skriver om jag har fel. Haha fast googlade nu ändå vore ju lite pinsamt att skriva fel. Men hade rätt! :)
Aja, skulle bara skriva att jag blir mer och mer sams med mitt nya objektiv :) Bilden här över tog jag i botaniska i Uppsala i fredags med mitt "kära" sigma 70 -300 ne då mitt 50mm är fortfarande mitt favorit objektiv men tycker om Sigman mer och mer så länge det är bra med ljus vill säga.. :)
Nu sitter jag i skolan ska snart börja sen ikväll är det plugga matte inför nationella som gäller hela dagen :(

Kommentarer
Postat av: Neha

Superfin bild=)

2010-05-17 @ 21:48:21
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback