Buuus, Irma och Vide


Modeller: Irma och Vide Fotograf: Jag


Nu är förkylningen väldigt mycket bättre så idag har jag trotsat den och haft en fotografering som det var fullt ös på med Irma och Vide sen efteråt åkte vi till Dicks föräldrar och firade hans mamma även där var Irma och Vide(de är Dicks systers barnbarn) och Smilla så det var fullt ös där också. Det var också två stora underbart söta samojeder som ska fotograferas i studion någon dag snart. ;) Tror det blir riktigt fint med svart bakgrund och deras fina vita päls. Haha bilden symboliserar min dag lite tror jag... BUS!
Nu är jag dock väldigt trött så ska nog vila en stund innan det blir mat o kväll :P

Kommentarer
Postat av: Gunilla C

Vilken fin bild på busungarna. Det ska bli spännande att se resten av bilderna också.

2010-11-28 @ 11:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback