Gravidmage Annika #2

En bild från i lördags då jag fotograferade Annika. Har lite fler bilder från ett annat tema vi körde på som blev sååå bra. Tror jag Annika tycker också men vet inte om hon vill att jag visar dom här på bloggen så det märks om det kommer upp lite andra bilder på henne.
Har inte riktigt bestämt om jag ska lägga upp bilderna till projektarbetet här än. Kanske inte ska lägga upp just dom som jag ska ha till utställningen men kan ju lägga upp de andra, har ju tagit ganska många.

Till något helt annat så är jag grymt missnöjd över valet igår! Tänker inte snacka massor av politik här på bloggen men skriver bara att jag är missnöjd men det är väl de flesta förutom de 5,7% som håller på ett visst parti.
Lite surt är det att veta att jag inte ens kunnat lägga min röst emot men så är det ju när man fyller i december...




Kommentarer
Postat av: Annika

Älskar fotona, har gjort lite tavlor här hemma av de jag fått. =) Du får lägga upp fritt av alla du tagit, bara inte det syns mer än vad som ska synas, hehe. :)

2010-09-20 @ 21:43:53
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback