Isabell


Modell: Ellen Fotograf: Jag

Här är en av bilderna jag tagit till mitt projektarbete. Denna tror jag dock inte jag ska ha med även fast den är hur söt som helst men har lite bilder på Isabell och Ellen tillsammans som jag ska använda, vet dock inte vilken än. Mycket barn kommer det bli här framöver och lite mer mage också.
Men på onsdag så ska jag också på en spännande fotografering, ska hjälpa några från stylist med deras projektarbete :) Sen till helgen blir det race så bilder blir det nog gott om ett tag. :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Vill beställa fotografering av dig! tänkte om du ändå ska fotografera "Max" när han kommit ut om vi kunde få betala dig för porträttfoton av honom och William tillsammans, så vi har något till jul för släktingarna :)

2010-09-22 @ 22:54:29
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback