I'm back!



Woho lääänge sen jag skrev något här nu men det har hänt mycket i Saras liv vet ni ;) Jag har bland annat köpt en underbart superfin sötaste bästaste sak till bil(dock jävligt skitig på bilden och med massa skuggningar överallt, egentligen är bilen svart/lila). Det är en Hyundai Coupe 2,0 som jag bara tycker sååå mycket om ;). Jag har oxå varit på studentkryssning och spenderat 3 superroliga veckor på Carlings där jag haft min praktik.
Igår fotograferade jag Ida och senare fotograferade jag även Andreas till ett fotoprojekt jag håller på med i skolan, tror ni ska få se endel bilder från det projektet senare :).
Ska även lägga upp mer seriösa bilder på bilen när jag tvättat den ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback