Den lilla filosofen Smilla


Modell: Smilla Fotograf: Jag


Fotade denna otroligt söta tjejen igår, den sötaste jag någonsin sett faktiskt(min lillasyster). Hon har fått en superfin älvklänning som hon ska ha på sitt barnkalas som ska vara en maskerad. Jag passade även på att använda henne som min lilla älva i fotoprojektet jag håller på med till skolan. De e lite "övernaturligt" och sagotema jag ska fota. Mycket redigering och sedan ska jag även visa för och efterbilder i ett häfte eftersom det kommer bli mycket redigering.
Smillas bilder ska jag redigera bland annat så att hon är en liten älva i sin älvklänning sittandes på en blomma, Smilla skrattar bara och tycker jag är superkonstig när jag säger att hon ska sitta på en blomma.
Idag har jag gjort halkan också, grymt kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback