I knew the ice was gettin' thinner but I kept skating on..



Bilden över är en till bild som är resultat från att jag inte kan gå till studion utan att fotografera något :P Idag är det som ni kanske anade på bilden städning om gäller, eller mer pakning kanske, för vi flyttar ju faktiskt till ett nytt hus med mamma nu i helgen! Jobbigt att ha längre till stationen bara men skönt med hus och egen ingång. Kommer även ha ett litet "eget vardagsrum" då mitt rum är uppdelat i två rum så det blir nog super.
Aja nu är det packa som gäller! :) Jag flyr hemmifrån lite under flytten också, i helgen är det uppsala som gäller! Dock missar jag nog rallyt som är på söndag eftersom jag åker hem hit då men kanske hinner se början i alla fall... HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback