Info om balfotografering! :)

Jag vet att jag varit lite off på bloggen på senaste tiden men har haft mycket att göra och tänka på. Idag har jag i alla fall varit och inhandlat min balklänning! =D Såå spännande!
Sen redan helgen efter min bal ska jag på bal igen fast den gången inte gå på själva balen men då är det fotografering inför Tranås bal som gäller ;).
Vill någon ha balfoton så får ni nog vara ute i god tid och inte gå på bal#1 eller bal#2 i Linköping eller på Tranås bal, självklart kommer jag att fotografera på röda mattan i Tranås så säg till om ni vill ha en bild på just er så jag inte missar någon, dock vet jag inte säkert om jag hinner fotografera fler parbilder den dagen men vill ni så hör av er så kan jag se vad som hinns med under dagen men som sagt var ute i god tid.
Datumen då jag är upptagen änsålänge är 21/5 & 28/5 Annars är de fritt fram att boka balfotograferingar. Bor ni en bit bort från Tranås så är det bara att höra av sig, det kan gå att lösa ändå! :)

Updaterat: 21/5(min egna bal), 28/5(Tranås bal) & 8/6(Vretas bal, Linköping) är jag upptagen.
Är det någon av de datumen som ni är på samma ställe som mig så kan jag nog fotografera er också, bara ni säger till :). Ah inte min egena bal då har jag nog fullt upp sj... ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Står det iso 1000 är det antagligen iso 1000 och det står till och med att jag endast använt en av blixtarna och du vet ju inte hur ljuset såg ut just då eller hur? :)

2011-01-31 @ 08:06:38
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: Okej :P

2011-01-31 @ 09:05:46
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hellu Sara!

Skulle va kul med något kort på röda mattan tycker jag :)

2011-02-03 @ 16:05:04
URL: http://saabinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback