Hello hurray, we are the great!


Nyår

Ja nu har de varit lite tyst här ett tag men har varit uppe hos älsklingen och firat nyår sen nu har jag åkt hem igen och i onsdags så var det konsert i parkhallen med lite coverband! Ebba Gold var såå bra! Noice Forever var också där med snyggingen Marcus Öhrn från fame factory, de gjorde covers på nocie och uggla låtar(fast när de sjöng uggla tror jag att de hette något annat). 
Billy var också där och gjorde gyllenetider covers de var säkert bra med men gyllenetider är inte riktigt min musiksmak, det ska vara låten sommaren är kort ute vid stranden på sommaren i sånna fall.


Parken (fotona lånade jag från Sannas fb)

Dock slutade den konserten med att jag troligen fått en spricka i revbenet, har sjukt ont! Allt detta pågrund av att en vuxen människa bestämt sig för att hon helt plötsligt skulle stå längst fram! Hon knuffa bort Hanna sen försökte med mig(AJ!).
Har varit på kiss konsert och stått längst fram på bland annat Asta Kask, Takida, Backyardbabies och ett antal gånger på Winnerbäck... Alla de konserterna har det varit mer trängsel på men pågrund av EN PERSON(som jag dessutom sa till) denna konserten så har jag en spricka i revbenet AJ!!!
Aja jag fick behålla min plats i alla fall så det var ju nästan värt de. Fast nu börjar jag tröttna på att det gör så #&?% ont :(


Studion

Nu till något betydligt roligare!!! :) Har varit i studion idag och fixat. Har öppnat två stora paket, det ena innehöll en reflektorkåpa och ett bakgrundsstativ och det andra en vit pappaersbakgrund. Har satt upp och fixat iordning lite nu idag, sen ska jag fixa iordning de andra rummen i studion också så att det ser ganska okej ut till den 16januari då jag ska ha ett litet projekt där i studion, mer info om det kommer så snart som jag får klartecken från stylisterna.
Ps. kan lägga till ett litet tips... Fixa inte i studion när du har spricka i revbenen, det gör ont!

Kommentarer
Postat av: morbror Lasse

Attans vilken proffsig studio du börjar få till!!

2011-01-08 @ 11:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback