Finbesök! :)

Dagen och gårdagen har jag och Andreas spenderat med sötaste systern Smilla, mamma och Dick. :) Idag sover Smilla över här hemma hos oss medans mamma och Dick är ute och äter(de sover på en camping en bit bort bara men jag ville träffa Smilla så mycket som möjligt).
Här kommer ett gäng bilder från igår och idag:


En söööt och underbar Smilla! :)

En söt Smilla och en snygg Andreas :)

Idag var vi och utforskade Uppsala lite, här är vi uppe vid slottet.

Vi gick även ner till botaniska sen, där skulle det bli SM i boule i morgon så var massvis med förberedelser inför det + bröllopsfotografering. Ni ser att bruden står mitt framför ingången mellan pelarna. Det var också en supersnygg konstutställning där inne med grafiska illustrationer av fotografier typ.

En sne bild från botaniska. Var bara tvungen att testa den sekunden Smilla satt still där. Bilden är inspererad av en bild som min extremt duktiga kollega Eric Rådstam tog för ett tag sen :).

Kvällen har spenderats med hamburgare och Tvspel! Fokus som gäller! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback