Jag har tagit studenten! =)


Bild från Chanpangefrukosten, kommer inte ihåg med tror det var Malin eller Jennifer som tog den

Äntligen har det varit min tur att ta studenten! :) Nu är det mycket som väntar och även fatst jag är superförkyld så lämnar jag Tranås i morgon med lite blandade känslor. Ser såå mycket fram emot att börja mitt "nya liv" i lilla Alunda vid Uppsala men samtidigt kommer jag att sakna den här lilla hålan med alla människorna man känt i större delen av sitt liv. Speciellt min underbara lilla lillasyster kommer jag sakna, men det är ju bara att åka och hälsa på här hemma lite då och då :)
Nu ska jag ta en ipren och en alvedon sen lägga mig och hoppas att jag mår mycket bättre i morgon än jag gjort idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback