Natalie



Lite snygga bilder som jag tog på Natalie för några veckor sedan, sjukt snygg tjej! Har massvis med fina bilder på henne har lyckats välja ut några stycken nu i alla fall :) Ser fram emot att uppdatera lite i min portfolio i framtiden, ska bli så spännande att se några av The Studio bilderna på riktigt fotopapper :)
Nu ska jag snart lämna lägenheten och bege mig till Tranås. Kommer att kännas jättetomt och konstigt att sova utan Andreas nu så jag sitter och drar lite på att åka härifrån nästan känns det som fast jag är ensam här hemma, konstigt va? Ne nu har jag faktiskt lite att göra innan jag åker så är väl dags att fixa med det sen åka iväg och hoppas att jag slipper de värsta köerna i sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback