Praktik at Carlings

I veckan har det varit väldigt tyst härifrån vilket beror på att jag kommer hem väldigt sent om dagarna från praktiken. Jag och Jennifer har praktik på Carlings på Ikanohuset i Linköping vilket faktiskt är riktigt kul. Vilka SNYGGA KLÄDER vi har packat upp Inne på lagret kan vi nog bada i alla grymt fina skjortor som har kommit nu, love it! Dock har jag lyckats bli förkyld men vi får hoppas att det går över fort :). Ikväll kommer Andreas hit och i morgon ska vi nog till affären där jag handlat min balklänning och hämta ut den, spännande!
Kommer nog ett inlägg med lite bilder senare idag. Nu ska jag sätta mig och redigera dopbilderna, jag ska även planera inför lite kommande fotograferingar jag har på G.

Ingen som har en stor fluffig bröllopsklänning att låna ut till ett fotoprojekt jag ska göra ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback