Always wanting what your eyes can't see...


Canon EOS 450D, Sigma 70-300 f4-5,6 APO DG Macro
s1/100 f5,6 ISO 400

Idag ha jag sagt hejdå till Andreas sen efter det var det balträning som gällde, inte många träningar kvar nu ju men det börjar ju se riktigt bra ut nu när vi dansar mot vad det gjort tidigare i alla fall.
Bilden tog jag för några dagar sen när jag skulle iväg och hämta min cykel så passade jag på att att gå ner till hamnen och fotograferade lite. Har lite olika små fotojobb pågång nu och det känns faktiskt riktigt kul! :) Lite människor jag ska fotografera till mitt projekt har jag också på G, måste bara få tillbaka lite motivation för fotograferandet igen känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback