♥ Auto HDR ♥

Min absoluta favoritfunktion på A55an visar jag lite snabbt i två oredigerade bilder som jag tog idag på min lilla(smutsiga) pärla. Först tog kameran en bild som inte var HDR sedan 3 bilder i olika exponeringar som den satte ihop till HDR i kameran. Så här under är resultaten, jag tycker i alla fall att den inställningen är grym ;) Den översta bilden är alltså utan HDR funktionen och den andra med HDR funktionen, inget photoshop på bilderna förutom att de är förminskade för att passa på bloggen.
I helgen är det racing eller ja, testhelg är det som gäller på kinnekulle så får väl ta med mig kameran och få med mig någon bil upp på banan om det är lite solnedgång för att få lite coola bilder.
  



Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

Smart funktion! :D

2011-10-14 @ 09:05:22
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Morbror Lasse

Bilen ser ju tvättad ut! Andreas ? ;)

2011-10-17 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback