Mycket på g...


(Bilden är ej tagen av mig!)

I torsdags var jag i Sthlm igen. Jag ska vara med och åka runt i Sverige och marknadsföra kameror från Sony genom att bland annat ha en liten fotoskola i vissa butiker, det kommer att bli så kul! :) Kameran på bilden över(Sony NEX5n) är en av de 4a kamerorna som jag kommer att ha till och från nu till December och måste tillägga att den verkligen är GRYM! Ni kommer att få se bilder från den sen. Ska testa den lite mer nu i dagarna den ska även få följa med till racingfinalen nu i helgen.
I fredags jobbade jag min sista dag på The Studio, lite blandade känslor faktiskt var ju så mycket roliga människor att jobba med. Dock kommer jag garanterat träffa några av dom ändå. :)
Nu i lördags och söndags har Pappa, Carina och Mixa(hunden) varit på besök här uppe också det var jättekul. Nu ska jag äta något sen fixa det sista på bröllopsbilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback