Nu händer det mycket!



Nu händer det mycket förändringar, jag börjar med den minsta men tråkigaste på ett sätt men bra på ett annat. Idag ska vi lämna tillbaka katten :( Det känns jättetråkigt att lämna henne nu när hon vant sig och verkar ha börjat trivas väldigt bra här speciellt på hennes plats här bredvid mig vid datorn. Det bra är ju att hon ska få komma hem och vara en utekatt igen och det allra bästa är ju att Andreas farmor är så pass pigg så att hon får komma hem från sjukhuset :).
Nu till det roliga som handlar om mig, jag kommer typ inte att jobba mycket mer för The Studio nu istället har jag två andra jobb som erbjuder betydligt fler tider = mer lön = gald Sara :). Ett jobb är fotorelaterat och det kommer ni att få veta mer om efter torsdag tror jag och mitt andra jobb är att jag kommer att arbeta för Caliptus med att marknadsföra olika produkter i butik(oftast livsmedel).
Så nu kommer jag troligen ha ganska fullt upp med två jobb och sen fotograferandet också vid sidan om och jag kommer nästan jobba varje helg med det fotorelaterade jobbet men det är det värt.

Kommentarer
Postat av: MissMian

Heja dig gumman!

2011-09-06 @ 17:46:43
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback