Glada tjejen

I tisdags så träffade jag Mathilda och hennes underbara lilla bebis Gösta! :) Vi planerade lite och vad vi planerade om har jag skrivit på min fbsida så ni som är nyfikna får gå in där o kika och ni andra får vänta för det kommer att skrivas vad det handlar om här också, ska bara se till att allt ät klart innan :)
Jag är superglad kan jag säga i alla fall just nu över det mesta i livet! :) Förutom att det snöar sjukt mycket här nu, det skulle vi kunna klara oss utan. :P
Här under är en bild på snyggingen Jennifer och hon har faktiskt inte fått se denna bilden än så ska vara spännande att se vad hon säger, tycker att den är lite sagotema på på något sätt.

Modell: Jennifer E Fotograf: Jag


Måste lägga in en liten kommentar här som inte alls har med detta inlägget eller bilden att göra... Det tog precis slut på batteri i min magic mouse! :( Så har kopplat in en vanlig hederlig datamus känns sjukt skumt man kan inte alls jobba på samma sätt som tidigare, buhu måste hitta min batteriladdare någonstans nu. (Ni som har en sån mus förstår vad jag menar, panik!!!)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh den bilden gillad jag faktist, haha vilka ögon !

2012-04-20 @ 12:26:23
URL: http://jenniifereriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback