I'm kind of back...

Oj oj hej här är jag! Jag har varit sjuk nu till o från ett tag och har jobbat massor och varit hundvakt så har varit lite mycket :P Dessutom så har en av mina små möss blivit sjuk och medicineras för fullt här hemma. Jag är mer frisk nu i alla fall och idag är jag ledig! :)
 
Jag har så himla mycket bilder att bjuda på från sjukt många fotograferingar och kan inte publicera alla så måste fråga vilka ni vill se!?

Rangordna jättegärna dessa i en kommentar den som ni vill se mer av överst och den som ni vill se minst av underst! :)
 
  • Modellbilder från tfp(time for print) fotograferingar (Tagna både utomhus och i studio)

  • Modell för ett tag bilder (Tagna i studio med lätt styling innan)

  • Barn och familjebiler (I studio och utomhus)

  • Djurbilder

  • Motorsport

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback