Sötisen!

Underbart söt hund på bilden eller hur? Brukar inte vara så mycket för varken småhundar eller "nakenhundar". Jag gillar ju mer bullhundar men tycker denna killen är riktigt charmig! :) Kunde inte bestämma mig om färg eller svartvit så vlde båda bilderna  :)
Aja nog om hundar, tänkte påminna om att jag har lite nya saker på g med företaget som ni kommer att få reda på framöver (blir nog v.14 eller 15). Nyheten kommer jag skriva om först på min fb sida så klicka in på den nere i högra hörnet och tryck på gilla om ni inte redan gjort det :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh jag älskar dom här bilderna på min prins ! <3

2012-03-23 @ 14:51:59
URL: http://jenniifereriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback