Erbjudanden!

Nu har jag uppdaterat på facebook och på hemsidan med erbjudanden så är nog dags att uppdatera här också! :)
Efter midsommar så kommer det ske en prishöjning så passa på att boka fotograferingen redan innan midsommar då det dessutom är grymma erbjudanden på Student och Barnfotografering! :)
Samma erbjudanden som gäller studenten gäller även balfotografering. För er som undrar så kommer jag att vara i Tranås och Linköping lite nu under studenttiderna så hör av er så fort som möjligt om ni vill ha fotograferingar i Tranåsområdet så kan det nog gå att fixa! :) Annars så är det mitt vanliga område som erbjudandet gäller runt Uppsala-Alunda-Östhammar, kan även åka längre sträckor mot milersättning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svårt att använda mellanrum mellan tecken och ord?????????

2012-05-19 @ 18:23:01
Postat av: Sara

... jag skriver som jag vill och tycker är snyggt?

Kom bara ihåg att man aldrig är anonym på nätet ;)

2012-05-20 @ 12:06:40
URL: http://sarabrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback