En liten kisse

 
Med inspiration från en sjukt duktig bostadsfotograf Jenny D så tänkte jag lägga upp en bild på en huskatt. Hon lägger ofta in bilder på katter o hundar som hon träffat när hon varit o fotograferat hus och lägenheter o senaste veckan för mig har garanterat varit en  kattvecka... Har nästan varit en katt i varje hus/lägenhet jag fotograferat i veckan :) Denna katten var helt underbart söt o gosig o ville bara vara med i bild hela tiden så då fick han det också, en riktig fotomodell ;)
Ni kanske tycker att jag varit dålig på att uppdatera, det är för att jag har haft fullt upp! :)
Ska nog lägga om mina jobbtider lite så jag får en dag till i veckan "ledig" Den dagen ska jag kunna ta uppdrag från lite den som behöver mig men även kunna vara ledig för att kompensera ifall jag har helgjobb. Hoppas att det kommer att fungera bara för känns som att det skulle behövas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback