Invigning av studion!

Igår så var det ju invigning av studion o jag är helt superglad! :D
Från 11 tiden så var det full rulle nästan hela dagen, superkul, tack till alla som var där! :)
Hade fullt upp med att vara social när det var folk där men fotograferade lite innan o efter, för er som är nyfikna på hur allt ser ut så kommer jag att fotografera studion lite mer serriöst någon dag snart o lägga in bilderna här! :)
 
Såhär ser det ut utanför fotostudion, tyvärr så regnade det i lördags så kanske ser lite halvtråkigt ut.
 
En del av min kassadisk/kontorsplats(stod kakor på under invigningen) och en bild på lite godis o en fotobok :)
 
Lite detaljbilder på några av blommorna jag fick, tycker blomman i koppen är såå söt! :)
 
Blommor! :)
 
Tack alla som var på invigningen och alla som stöttar mig!
Ni är bäst! :D <3

Kommentarer
Postat av: morbror Lasse

JÄTTEFINT !!!!

Svar: Tack! :)
Sara Brehmer

2012-10-22 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback