En STUDIO!!!

 
 
Nu äntligen så kommer jag att öppna en studio i centrala Alunda!!!!
Ni kan inte fatta hur glad jag är! :) ♥♥♥♥♥
I fredags så hämtade jag nyckeln o nu är det bara lite saker som ska fixas... Jag ska måla väggarna vita en gång till så att de blir lite vitare på de ställen det t.ex. suttit hyllor tidigare och fixa lite mer inredning, bakgrunder o.s.v.
Nu jobbar jag iprincip 7dagar i veckan och de första två helgerna i oktober så är på racingbanan men planerar att ha invigning i studion lördagen 20oktober.
I början kommer jag oftast ha öppet efter beställning men även tisdagseftermiddagar och vissa helger tror jag det  blir inget som är helt bestämt än.
Kommer vara helt underbar att ha en studio igen, denna gången lite centralt och lokalen har även två små skyltfönster! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! :)

Svar: Tack! :)
Sara Brehmer

2012-09-24 @ 11:34:04
URL: http://alvid.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback