Elisabet G #2

Modell: Elisabet G Fotograf: Jag
En till snyggobild på Lisa ;)

Imorse var jag på sjukhuset igen och denna gången har jag faktiskt fått en diagnos som känns väldigt logiskt och inte alls farlig så vi hoppas att doktorn har rätt!
Jag var ju med om en liten bilolycka i december som jag nämnde lite i detta inlägg. Jag var nere i diket och det tog stopp mot en skylt så det var ju en ganska hård smäll men jag har ju mått helt bra efter det och inte tänkte mer på det dock så såg docktorn att jag hade varit på sjukhuset efter det i mina journaler och plussade ihop lite.
Jag har troligen spänt och sträckt mig så mycket när jag var i diket och det tog stopp så att det påverkar min nacke och musklerna runt omkring som leder upp till mitt öra. Därför har jag några muskler som inte fungerar helt korrekt vid örat så att det bland annat kan komma in vatten innanför örat och det kan i sin tur påverka balanssinne o.s.v.  om jag förstod det hela rätt(går nog att förklara betydligt bättre).
Men men i alla fall så är det ofarligt bara väldigt obehagligt och det går inte att göra så mycket åt mer än att försöka slappna av så mycket som möjligt i musklerna runt nacken och kanske lite massage. Att jag var så virrig sist när jag skrev om det här var nog pågrund av att jag slutat äta de där himla tabletterna jag fick från den andra doktorn, och ja dom gjorde mig ju allt annat än frisk. Nu känns allt betydligt bättre när jag slutat äta fel medicin och det känns skönt att man vet att det troligen inte är något allvarligt i alla fall.
Aja nog om mig nu i morgon så ska jag iväg på en spännande sak får se om jag skriver något om det här än tror inte att jag har något klart i morgon tyvärr men ja som sagt vi får se(Kommer nog att uppdatera på fb först). :)
Sen ska jag vidare till Tranås i morgon också så kan bli dåligt med bloggande i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback